Yaratıcı Fikirler

  • Tasarım Uzmanı:
  • Tahmini Zaman:
  • İş Maliyeti:
  • İş Kalitesi:
  • Emine ŞİMŞEK
  • 2 Hafta
  • Bilgi Alın
  • 1. Sınıf

Yaratıcı bir dijital ajans, tasarım, markalama ve dijital pazarlama etrafında dönen geniş bir hizmet yelpazesi sunar. Bu hizmetler, bir işletmenin görsel kimliğini şekillendirmede ve çeşitli platformlarda hedef kitlesinde yankı bulmasını sağlamada etkilidir. Ajansın öncelikli hedefi, şirketlerin değerlerini, misyonlarını ve benzersiz satış noktalarını etkili bir şekilde ileten güçlü ve tutarlı bir marka varlığı oluşturmalarına yardımcı olmaktır.

Tasarım ve markalama hizmetleri, yaratıcı bir dijital ajansın sunduğu hizmetlerin merkezinde yer alır. Bu hizmetler, logolar, renk şemaları, tipografi ve grafik unsurlar gibi unsurları içeren ayırt edici bir görsel kimliğin oluşturulmasını kapsar. İyi hazırlanmış bir görsel kimlik, markanın kolayca tanınmasını sağlamanın yanı sıra kişiliğini ve değerlerini aktarmaya da yardımcı olur. Ajans, marka özünü ve hedef kitlesini anlamak için müşterilerle yakın işbirliği içinde çalışarak görsel dilin amaçlanan demografik ile uyumlu olmasını sağlar.

Yaratıcı dijital ajanslar, logo tasarlamanın ve görsel kimlikler oluşturmanın yanı sıra marka yönergeleri de oluşturur. Bu yönergeler, çeşitli platformlar ve materyaller arasında tutarlılığı korumak için bir referans kılavuzu görevi görür. Markanın temsilinin tutarlı ve profesyonel kalmasını sağlayarak görsel kimliğin kullanımına ilişkin kuralları ve standartları belirlerler.

Tasarım ve markalama hizmetlerinin bir diğer önemli unsuru da ambalaj tasarımıdır. Ajans, fiziksel ürünleri olan işletmeler için raf çekiciliğini artıran ve marka kimliğini güçlendiren göz alıcı ve işlevsel ambalajlar oluşturabilir. Bu sadece ürünleri rakiplerden farklılaştırmaya yardımcı olmakla kalmıyor, aynı zamanda genel müşteri deneyiminde de rol oynuyor.

Pazarlama teminatı, yaratıcı dijital ajansların sunduğu başka bir hizmettir. Markanın görsel kimliğine uygun broşür, el ilanı, kartvizit gibi tanıtım materyalleri tasarlıyorlar. Bu materyaller bir şirketin mesajını etkili bir şekilde iletmeye ve potansiyel müşteriler üzerinde kalıcı bir izlenim bırakmaya yardımcı olur.

Çözüm Süreci

İşlem Basamaklarımız

shape right
1

Planlama

Planlama kararları doğrultusunda, tasarım şekillendirilerek en uygun kompozisyonların ortaya konulduğu süreçtir. Planlama süreci bir nevi rakip analizlerini barındırır ve tasarım farkları ortaya çıkarır.

2

Tasarım Süreci

Tasarım için belirlenen ortak özellikler dikkate alarak tasarıma yönelik düşüncelerini yansıtan taslak çizimler yapılır, genel özellikler yazılı olarak ifade edilir. Bu çizimlerle tasarımın son şekli verilir ve onaya sunulur.

3

Ürün Geliştirme

Planlama ve Tasarım Süreci boyunca yapılan bilgi alışverişlerinden sonra son ürün ortaya koymak için kodlama ve ürün ortaya çıkarma safhasına geçilir. Özgün bir tasarım ile iş teslim edilir.